وان بادی شفاف اینتایم طرح دریایی

intime yt-016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,840,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی شفاف اینتایم طرح دریایی یکی دیگر از جدیدترین محصولات شرکت بزرگ اینتایم است که با قیمتی ایده آل و طراحی بسیار زیبا به فروش می رسد. این وان بادی دارای دیواره ای به صورت چهار لایه می باشد که هر یک از لایه ها به صورت مجزا دارای دریچه باد بوده و به راحتی راه اندازی می شود. این محصول زیبا و جذاب دیواره ای به صورت شفاف دارد که بر روی آن تصاویری از زیردریا نقاشی شده است که جذابیت محصول را دوچندان می کند. 

وان بادی اینتایم مقاوم

دیواره این محصول ضخیم بوده و می توان به راحتی به آن تکیه داد. در صورت برخورد با دیواره نیز وان بادی واژگون نشده و شکل خود را حفظ می کند. این محصول دارای ابعادی استاندارد است که قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را نیز به شما می دهد و برای کودکان و بزرگسالان مناسب می باشد. ارتفاع بلند این وان بادی موجب شده است تا بزرگسالان بتوانند در آن به راحتی بنشینند و در مواردی مانند آب درمانی و درمان کمردرد و ... از آن استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های این وان بادی که موجب شده تا محصول به فروش بالایی برسد، برخورداری از کیفیت بی نظیر است. این وان بادی بدنه ای از جنس وینیل دارد و توسط شرکت بزرگ اینتایم طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل دارای طول عمر زیادی بوده و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده می باشد. 

برای خرید وان بادی شفاف اینتایم طرح دریایی با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این وان بادی را به صورت حضوری از طریق فروشگاه پول اینتکس خریداری کنید.

 نوعخانگی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای تمامی سنین
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...