وان بادی نوزاد اینتایم طرح آبی yt-226a

intime yt-226a

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی نوزاد اینتایم طرح آبی yt-226a یکی دیگر از محصولات برند اینتایم است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این وان بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده و طراحی جذابی دارد به طوری که برای استفاده نوزادان مناسب می باشد. این محصول دارای بدنه ای ضد حساسیت است که برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکرده و کودک در هنگام استفاده این محصول اذیت نخواهد شد. 

وان بادی نوزاد اینتایم

طراحی این وان بادی به صورت کاملا استاندارد صورت گرفته است و دارای ساختاری کاملا تخصصی برای نوزادان می باشد. بدنه این محصول با ضخامت بسیار بالا و طراحی مواج، دارای انعطاف بسیار زیادی است به طوری که می توان به راحتی از آن استفاده کرد و بدن کودک به هیچ وجه اذیت نخواهد شد. کفی این وان بادی نیز به صورت بسیار ضخیم و بادشو است و ساختاری مواج دارد. به این ترتیب بدون هیچ گونه اذیتی می توانید کودک را در داخل وان بادی قرار داده و او را بشویید و حمام کنید. این محصول دارای کیفیتی بی نظیر است و از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. به این ترتیب دارای طول عمر زیادی بوده و می توان به راحتی آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این محصول توسط یک پمپ باد در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. 

وان بادی نوزاد اینتایم طرح آبی yt-226a یکی از بهترین محصولات اینتایم برای نوزادان می باشد و با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی فروش پول اینتکس موجود می باشد. برای خرید می توانید به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به سادگی سفارش دهید.

 نوع خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 سنین مورد استفاده تا 1.5 سال
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای کف بادی
تکیه گاه نرم و راحت
دارای ساک نگهداری وسایل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...