وان بادی کودک اینتایم طرح اردک yt-025

intime yt-025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتایم طرح اردک yt-025 یکی دیگر از بهترین نمونه های وان بادی کودک است که با بدنه ای استاندارد و طراحی زیبا و فانتزی روانه بازار شده است. این وان بادی به صورت لوبیایی طراحی شده است و دارای دیواره ای شفاف با رنگ های جذاب و شاد می باشد. این وان بادی برای استفاده کودکان مناسب بوده و با برخورداری از ابعادی استاندارد، قابلیت استفاده در حمام را دارد. شما می توانید این محصول را به راحتی در حمام جای دهید تا کودک به بازی در داخل آب پرداخته و از حمام لذت ببرد. این محصول برای استفاده در فضاهای باز و در کنار استخر نیز مناسب است و فضایی ایمن برای بازی کودک ایجاد می کند. 

وان بادی کودک اینتایم طرح اردک

از ویژگی های این وان بادی برخورداری از طراحی زیبا و بی نظیر است به این صورت که دیواره به صورت رنگارنگ با رنگ های شاد طراحی شده است و بر روی بدنه نیز سر اردک به صورت بادی و فانتزی قرار دارد. این محصول جذاب هدیه ای مناسب برای کودکان محسوب شده و کودک از دیدن آن خوشحال خواهد شد. این محصول به راحتی توسط یک پمپ باد راه اندازی شده و پس از استفاده نیز می توانید به راحتی آن را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. محصول فوق از کیفیت بدنه فوق العاده ای برخوردار می باشد و دارای طول عمر زیادی است. به این ترتیب می توان آن را به راحتی تا سال ها بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار داد. 

برای خرید وان بادی کودک اینتایم طرح اردک yt-025 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات بادی، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را به راحتی درب منزل دریافت نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 156 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ دستی سوزنی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب استفاده کمتر از 3 سال
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...