وان بادی کودک اینتایم طرح خرسی yt-024

intime yt-024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتایم طرح خرسی yt-024 یکی از جذاب ترین نمونه های وان بادی کودک است که بی شک دلبند شما از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از آن تمایل زیادی نشان می دهد. این وان بادی با برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد برای استفاده در داخل حمام مناسب بوده و دارای ابعادی استاندارد می باشد که به راحتی در داخل حمام های کوچک نیز جای می گیرد و فضایی بی نظیر برای بازی کودک فراهم می کند. این وان بادی در فضاهای خارج از منزل و محیط های باز نیز مناسب است و با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، قابلیت استفاده در برابر نور خورشید را دارد.

وان بادی کودک اینتایم طرح خرس

برای استفاده از این وان بادی لازم است تا ابتدا محصول را راه اندازی کنید. شما توسط یک پمپ باد می توانید از طریق دریچه های موجود در بدنه، این وان بادی را باد زده تا آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز می توانید محصول را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید. این وان بادی دارای طول عمر بالایی بوده و از کیفیت درجه یک برخوردار است. به این ترتیب شما می توانید تا سال ها از آن استفاده نمایید. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از کشیدن این وان بادی بر روی زمین خودداری کرده و اشیای تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکنید.

برای خرید وان بادی کودک اینتایم طرح خرسی yt-024 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال، با وارد شدن به سایت فروش تخصصی پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده تا این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه پول اینتکس تهیه کنید.

 نوع خانگی
 طول 156 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ 
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب استفاده کمتر از 3 سال
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...