وان بادی مرتفع آبی رنگ کودک YT215A

YT215A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مرتفع آبی رنگ کودک YT217A یکی دیگر از متفاوت ترین و بهترین انواع وان بادی برای کودکان بوده که در کارخانه اینتایم و با بهترین متریال موجود طراحی و به بازار عرضه شده است.  این وان بادی ظاهری گرد و مرتفع داشته که برای بخش کفی آن از نوع بادشو و چند لایه استفاده شده تا کودک عزیز شما در محیط امن و نرم به بازی و سرگرمی مشغول شود و در صورت افتادن بر روی زمین دچار آسیب و مشکلی نشود. این وان بادی برخلاف دیگر مدل های موجود ارتفاع بلندی داشته که این میزان از مرتفع بودن سبب شده تا این کالا جایگزینی مناسب برای وان حمام باشد. بدنه اصلی این وان بادی از ساختاری چند لایه تشکیل شده که البته هریک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی برخوردارند که جهت راه اندازی هرچه سریعتر محصول از آن ها استفاده می شود.

 لازم به ذکر است وزن بدنه این کالا بسیار کم و سبک بوده و در زمان جمع آوری نیز فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. جنس بدنه این محصول بادی از پی وی سی یا همان وینیل ضد تعریق و ضد حساسیت بوده که در دمای مختلف آب و یا هنگام استفاده در حین تابش مستقیم نور خور شید هیچ گونه تغییر رنگ و شکل نخواهد داشت، پس به همین علت شما می توانید از این کالا در هر زمان و موقعیتی بدون نگرانی استفاده کنید. جهت سفارش این وان بادی مرتفع آبی رنگ کودکYT217A می توانید هم اکنون به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی ، مسافرتی
 قطر 95 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادشو
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای بدنه ای شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، پمپ باد

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...