وان بادی کودک اینتایم قلبی

intime yt-218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتایم قلبی یکی دیگر از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این وان بادی را می توانید به راحتی در محیط های مختلف راه اندازی کنید تا کودک به بازی بپردازد. این محصول با برخورداری از بدنه ای از جنس پی وی سی دارای طول عمر بالایی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. بدنه این وان بادی در برابر نور مستقیم خورشید دچار رنگ پریدگی نشده و در برابر عواملی مانند پارگی و پوسیدگی استحکام بالایی دارد. شما می توانید به راحتی این وان بادی را در حیاط منزل و یا در حمام راه اندازی کنید تا کودک بتواند در داخل آن به بازی بپردازد.

ابعاد وان بادی کودک اینتایم

برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا از کشیدن این استخر بادی بر روی زمین خودداری کرده و در زمان جابه جایی محصول را به طور کامل از زمین بلند کنید. در زمان استفاده نیز از نزدیک کردن اشیای تیز و داغ به بدنه جلوگیری نمایید. در صورت بروز آسیب در بدنه جهت مشاوره تعمیر استخر بادی با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید. این محصول به شکل قلب طراحی شده و به رنگ صورتی زیبایی می باشد. دیواره وان بادی به صورت لایه لایه است که در زمان راه اندازی باید هر یک از این لایه ها به صورت جداگانه باد شود. کفی وان بادی نیز به صورت بادشو است که راحت و نرم بوده و کودک در زمان استفاده اذیت نخواهد شد.

برای خرید وان بادی کودک اینتایم قلبی با ارزان ترین قیمت و محصولی کاملا اورجینال می توانید به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 کف بادی بله
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...