حلقه شنا بادی نوجوان صورتی زرد 59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
260,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید یک حلقه شنا با کیفیت با طول عمر بالا و جذاب هستید، حلقه شنا بادی نوجوان صورتی زرد 59258 بهترین گزینه است. این محصول علاوه بر برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای ویژگی های ظاهری مناسب و ایده آلی است که می تواند به راحتی افراد را تحت تأثیر قرار داده و به فروش بالایی برسد. این حلقه شنا بادی دارای ظاهری ساده و به صورت تک رنگ است. بدنه این حلقه شنا به رنگ زرد یک رنگ می باشد که انتخاب را برای شما آسان می کند. بر روی بدنه این حلقه شنا، دو دستگیره سفید رنگ بسیار کاربردی قرار دارد که با استفاده از آن می توان از این محصول به عنوان شناور بادی نیز استفاده کرد. به جای قرار گیری این حلقه شنا در دور کمر، می توانید بر روی آن بنشینید و از این دستگیره ها برای حفظ تعادل بر روی آب استفاده نمایید.

این محصول از پی وی سی ساخته شده که مقاومت زیادی در برابر آسیب های خارجی دارد. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار مقاوم است و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. هم چنین این محصول وزن کم و ابعاد کوچکی دارد که برای استفاده در مسافرت ها ایده آل می باشد. شما می توانید به راحتی این محصول را در هر محیطی با آب های آرام در زمان کمی راه اندازی کنید. ابعاد این حلقه شنا به گونه ای است که برای استفاده کودکان بالاتر از 8 سال و نوجوانان و حتی بزرگسالان مناسب بوده و نیازی به خرید حلقه شنا جدید نخواهید داشت. حلقه شنا باحلقه شنا بادی نوجوان صورتی زرد 59258 با قیمتی ارزان و صد در صد اورجینال از طریق سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصولسبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...